Πολιτική Επιστροφών και Αλλαγών
Στο Aelia Cosmetics, στόχος μας είναι η απόλυτη ικανοποίηση των πελατών μας. Εάν για οποιονδήποτε λόγο χρειαστεί να επιστρέψετε ή να αλλάξετε ένα προϊόν, παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά την παρακάτω πολιτική για να εξασφαλίσετε μια ομαλή διαδικασία.
Αλλαγές/Επιστροφές Προϊόντων (Ελλάδα & Κύπρος)
- Μπορείτε να επιστρέψετε ή να αλλάξετε ένα προϊόν εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.
- Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται:
- Στην αρχική τους κατάσταση.
- Χωρίς να έχουν χρησιμοποιηθεί ή υποστεί ζημιές.
- Με τις αρχικές ετικέτες και συσκευασίες τους.
- Εξαιρέσεις: Δεν πραγματοποιούνται αλλαγές ή επιστροφές σε προϊόντα υγιεινής, καθώς και σε προϊόντα που έχουν ανοιχτεί.
Διαδικασία Επιστροφής/Αλλαγής
- Επικοινωνία: Ενημερώστε μας τηλεφωνικά στο 2314 072054 ή μέσω email στο [email protected] για την επιστροφή ή αλλαγή που επιθυμείτε.
- Αποστολή Προϊόντος: Αποστείλετε το προϊόν στη διεύθυνση:
Αγίου Δημητρίου 32, Τ.Κ. 546 30, Θεσσαλονίκη.- Η ευθύνη για τη σωστή αποστολή του προϊόντος βαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη.
- Χρόνος Επεξεργασίας: Μετά την παραλαβή του προϊόντος, απαιτούνται 2-3 εργάσιμες ημέρες για τον έλεγχό του και την ολοκλήρωση της αλλαγής.
Κόστος Επιστροφών/Αλλαγών
- Ελλάδα: Τα έξοδα επιστροφής είναι €5,00.
- Κύπρος: Τα έξοδα επιστροφής είναι €10,00.
- Για προϊόντα που βρίσκονται σε προσφορά, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εξ ολοκλήρου τον πελάτη.
Προβλήματα & Ελαττωματικά Προϊόντα
- Εάν παραλάβετε ελαττωματικό προϊόν, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε την ίδια ημέρα παραλαβής ή το αργότερο την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
- Ενημερώσεις για ελαττωματικά προϊόντα πέραν αυτού του χρονικού πλαισίου δεν θα γίνονται δεκτές.
- Σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας για αντικατάσταση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για εναλλακτικές λύσεις.
Επιστροφές Χρημάτων
- Δεν πραγματοποιούνται επιστροφές χρημάτων.
- Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος, μπορείτε να επιλέξετε αντικατάσταση ή πίστωση για μελλοντική αγορά.
Σημαντικές Σημειώσεις
- Το κατάστημα διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί επιστροφές που δεν πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις.
- Καθυστερήσεις λόγω εξωτερικών παραγόντων (π.χ. κακοκαιρία) δεν βαρύνουν την εταιρεία.