Στο Aelia Cosmetics, στόχος μας είναι η απόλυτη ικανοποίηση των πελατών μας. Εάν για οποιονδήποτε λόγο χρειαστεί να επιστρέψετε ή να αλλάξετε ένα προϊόν, παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά την παρακάτω πολιτική για να εξασφαλίσετε μια ομαλή διαδικασία.


Αλλαγές/Επιστροφές Προϊόντων (Ελλάδα & Κύπρος)

  • Μπορείτε να επιστρέψετε ή να αλλάξετε ένα προϊόν εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.
  • Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται:
    • Στην αρχική τους κατάσταση.
    • Χωρίς να έχουν χρησιμοποιηθεί ή υποστεί ζημιές.
    • Με τις αρχικές ετικέτες και συσκευασίες τους.
  • Εξαιρέσεις: Δεν πραγματοποιούνται αλλαγές ή επιστροφές σε προϊόντα υγιεινής, καθώς και σε προϊόντα που έχουν ανοιχτεί.

Διαδικασία Επιστροφής/Αλλαγής

  1. Επικοινωνία: Ενημερώστε μας τηλεφωνικά στο 2314 072054 ή μέσω email στο [email protected] για την επιστροφή ή αλλαγή που επιθυμείτε.
  2. Αποστολή Προϊόντος: Αποστείλετε το προϊόν στη διεύθυνση:
    Αγίου Δημητρίου 32, Τ.Κ. 546 30, Θεσσαλονίκη.
    • Η ευθύνη για τη σωστή αποστολή του προϊόντος βαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη.
  3. Χρόνος Επεξεργασίας: Μετά την παραλαβή του προϊόντος, απαιτούνται 2-3 εργάσιμες ημέρες για τον έλεγχό του και την ολοκλήρωση της αλλαγής.

Κόστος Επιστροφών/Αλλαγών

  • Ελλάδα: Τα έξοδα επιστροφής είναι €5,00.
  • Κύπρος: Τα έξοδα επιστροφής είναι €10,00.
  • Για προϊόντα που βρίσκονται σε προσφορά, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εξ ολοκλήρου τον πελάτη.

Προβλήματα & Ελαττωματικά Προϊόντα

  • Εάν παραλάβετε ελαττωματικό προϊόν, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε την ίδια ημέρα παραλαβής ή το αργότερο την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
  • Ενημερώσεις για ελαττωματικά προϊόντα πέραν αυτού του χρονικού πλαισίου δεν θα γίνονται δεκτές.
  • Σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας για αντικατάσταση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για εναλλακτικές λύσεις.

Επιστροφές Χρημάτων

  • Δεν πραγματοποιούνται επιστροφές χρημάτων.
  • Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος, μπορείτε να επιλέξετε αντικατάσταση ή πίστωση για μελλοντική αγορά.

Σημαντικές Σημειώσεις

  • Το κατάστημα διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί επιστροφές που δεν πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις.
  • Καθυστερήσεις λόγω εξωτερικών παραγόντων (π.χ. κακοκαιρία) δεν βαρύνουν την εταιρεία.